1. Ugrás a menühöz
  2. Ugrás a tartalomhoz
  3. Ugrás a lábléchez

Sítábor Gyergyócsomafalván

2015. február 22-én reggel már sorakoztak a bőröndök a bíróság utcáján, ahol több mint 50 gyerek és felnőtt várt arra, hogy útnak indulhassanak az egyhetes sítábor helyszínére. Utunk során megálltunk kirándulni Bologán, ahol megnéztük a vízimalmot és a várat, valamint Körösfőn, ahol az erődtemplomot tekintettük meg. Láthattuk a rátétes hímzésés terítőket és kazettás, festett mennyezetet, mely ritkaságnak számít. Közel 12 óra buszozás után megérkeztünk Gyergyócsomafalvára, a Veresvirág Panzióba. A finom vacsora után igyekeztünk kipihenni a hosszú utazást, mert másnap várt ránk a sípálya!

Ahogy a hét minden napján, a reggelit rövid áhítat követte. Majd kipakoltuk a bakancsokat, síléceket, botokat és birtokba vettük a napsütötte síterepet. Aki síelés közben megéhezett, ebédelhetett a panzióban, majd folytathatta a lesiklást. Pályazárás után vacsora, pihenés, közös játék következett, majd a megérdemelt pihenés. A második nap hasonlóképpen telt, kihasználtuk a síelésre még alkalmas pályát, mert este sajnos eleredt az eső.

Szerda reggel-tekintettel az időjárásra - Misi bácsi és Csaba bácsi programváltoztatást javasolt, így a csütörtökre tervezett borszéki síelést előrébb hoztuk egy nappal. A csapat nagy része élt is a lehetőséggel, a többiek pedig a szálláson várták meg az idő jobbra fordulását, és a délutáni órákban a fekete pályán túráztak, érintve a kilátót, majd a szánkópálya útvonalán érkeztek vissza a hegy lábához. Közösen meglátogattuk a Csomafalvi napközit, ahol a gyerekek nagy örömmel fogadták az itthon gyűjtött adományokat. A Borszékre utazók is jól érezték magukat, s a síelők is, hiszen kiváló pályán sportolhattak. De a többiek sem unatkoztak, mert Csaba bácsi vezetésével megnézték a környék látványosságait.

Sajnos csütörtökre sem javult az idő, ezért Bucsin-tetőre utaztunk, ahol a síeléshez megfelelő körülmények és egész napos havazás várt minket. A kezdőknek biztosított volt a lankás pálya, míg a bátrabbak az erdei pályán mutathatták meg tudásukat. Számomra felejthetetlen élmény volt! A nap zárásaként következett a Ki mit tud?, melyre mindenki nagyon ötletes produkcióval készült: halhattunk hangszeres játékot, sőt részletek csendültek fel a Jégvarázsból is.

Péntekre újra síelhető lett a gyergyócsomafalvi pálya, így megrendezhettük a táborzáró szlalom versenyt. A lányoknál régi benkás diákunk, Slajchó Ágota, a fiúknál a végzős Domján Balázs nyert. A délutánt próbálta mindenki síeléssel tölteni, hisz ez volt a tábor utolsó sínapja. A vacsora fénypontja a névre szóló oklevelek kiosztása és Zsolt bácsi születésnapi köszöntése volt, természetesen tortával! Táborzárás után a csapat bepakolta a léceket és bakancsokat, indulásra készen álltunk!

Reggeli után nekivágtunk az útnak. Az ebédet a Deszkás pizzériában töltöttük el, ki-ki kedvére válogathatott. Hazafelé még egy rövid pihenőt tartottunk a Király-hágón, majd Madarason, ahol megnéztük az állatparkot. Este 7 óra után szerencsésen megérkeztünk Szarvasra.

Szeretném megköszönni a síelők nevében az élményekkel teli tábor szervezését Misi bácsinak és Csaba bácsinak!

Pribelszki Boglárka

06-20-824-6689
Zöldpázsiti óvoda:
06-20-522-5441

E-mail:  Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Megbízatások

Telefonszám: 06-66-312-325

Elektronikus napló elérése

Hirdetmények

Az 1-es szám is jelenthet komoly értéket az iskolában. Kérjük támogassa iskolánkat az adója egy százalékával. Köszönjük!

„Gyermekünkért, Jövőnkért” Alapítvány

5540 Szarvas, Kossuth L. u. 7.